Mājas | Ražotāji un izplatītāji | „Zaļākais uzņēmums Latvijā” - MADARA Cosmetics
Šobrīd tiešsaitē ir 80 viesi 
„Zaļākais uzņēmums Latvijā” - MADARA Cosmetics Drukāt E-pasts:
Ekoprodukti - Ražotāji un izplatītāji

2009.gada Uzņēmumu Reputācijas topa svinīgajā noslēguma pasākumā Latvijas Zaļā punkta iniciētajā nominācijā „Zaļākais uzņēmums Latvijā” tika apbalvots uzņēmums MADARA Cosmetics . Uzņēmums balvā saņēma sienas pulksteni, kurš izgatavots, atkārtoti izmantojot nolietotās elektropreces – mikroshēmas plati ar dažādām detaļām. Laikrādis apliecina, ka ir pienācis laiks saudzīgai attieksmei pret vidi.

Ikgadējā laikraksta Diena un Nords Porter Novelli veidotā Uzņēmumu Reputācijas Topa pētījumu veica sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, aptaujājot vairāk kā 1000 Latvijas iedzīvotājus un ap 400 uzņēmēju. Vērtējot kopumā 150 Latvijas uzņēmumus, MADARA Cosmetics saņēma visaugstāko novērtējumu kritērijā „uzņēmuma atbildība pret vidi”. Uzvarētājas laurus MADARA Cosmetics plūca arī ekspertu veidotajā topā.

{jcomments on}

MADARA Cosmetics ir pilnībā dabiska un ekoloģiska kosmētika, kas ir sertificēta pēc starptautiskā ECOCERT standarta. MADARA Cosmetics kosmētikas sastāvā ir bioloģiski sertificēti ziedu un zāļu ekstrakti, kas auguši Baltijas reģionā, kā arī citas dabiskas vielas. Produktu ražošanas gaitā tiek izmantoti ekoloģiski tīrīšanas līdzekļi, netiek veikti izmēģinājumi ar dzīvniekiem, tiek lietotas energoefektīvas ražošanas iekārtas un šķiroti atkritumi. MADARA Cosmetics arī nodrošina izlietoto kosmētikas līdzekļu iepakojuma savākšanu apmaiņā pret atlaidi jaunam pirkumam.

MADARA Cosmetics valdes priekšsēdātāja Lotte Tisenkopfa atzīst, ka atbildība pret vidi ir viens no ilgtspējīga biznesa stūrakmeņiem. “Daba un vide ir nozīmīgākais cilvēces resurss, lai tā varētu pastāvēt un attīsīties. "MADARA izmanto dabas resursus produkcijas izgatavošanai un, lai to varētu darīt ilgtermiņā, mūsu pienākums ir rūpēties par dabas saglabāšanu."

Latvijas Zaļā punkta Valdes priekšsēdētājs Māris Simanovičs ir gandarīts, ka vides saudzēšana un patiesa nevis dekoratīva zaļā domāšana ir kļuvusi aktuāla uzņēmumiem Latvijā. Sabiedrība kļuvusi zinošāka vides aizsardzības jautājumos un tai vairs nepietiek ar uzņēmuma zaļumu popularizējošām mārketinga kampaņām, tā prasa pierādījumu darbos – videi draudzīgos produktos, pret vidi atbildīgā ražošanas procesā un mērķtiecīgi zaļi organizētā biroja dzīvē, kuras neatņemama sastāvdaļa ir otrreizējās pārstrādes papīrs, atkritumu šķirošana, elektrības un ūdens taupīšana. Šādos apstākļos, kad darbinieki un partneri uz uzņēmumu skatās caur zaļuma prizmu, pret vidi atbildīga prakse kļūst par arvien svarīgāku reputācijas sastāvdaļu.

Latvijas Zaļais punkts atbalsta uzņēmumu centienus „zaļo principu” ieviešanā uzņēmējdarbībā un biroja ikdienā, tādēļ Reputācijas Topa ietvaros balvu „Zaļākais uzņēmums” pasniegs arī nākamgad.

Saite uz avotu